Wednesday, March 9, 2011

taman layang-layang..

hai sume!!!! ape khabar?? mhuhuhu.. best giler arini tau...sangt2 best heheheeh.. sbb arini aku p tmn layang2 ngan kwn2 aku gee~~~ sngt2 syok tau!!! huhuhu.. suasana sngt2 tenng di ptg2 ari yg redup ni heheheh... sok aku nk p jogging lak heheheh.. nk susutkn 1-2 kg perut boyot ku ini hahahahah.. disini aku sertakn gmbr2 kwn aku hikhikhik...


tgok la ni korunk.. heheheheh.. yg tgh brgmbr tu mira name dier... yg duduk tu syahirah.. yg baju kuning tu shafina.. n yang tgah bju itam tu mimi... dorg ni ngh layn prasaan msing2 la ni kat kwsn amn mcmni heheheh.. aku pon sme gak.. lbih kurang je hahahahah....


hahahahah... gmbr ni menawan x??? hahahah.. dh mcm ikn dugong dh ni bkn duyung.... punggok xbole blah!!! huhuhu.. tgok la keadaan blkng ni.. tasik ni sngt cntik tau huhuhuhu.... damai je rase... tenng je... segala kekusutan yang melanda diri ilang dh heheheeh.. kalo mcmni nk p sini ari2 la weee~~~~

ok la korunk... sok i update lg k.. sok ad lg cerita mnrik hihihi.. wait n see ok... luv u bebeh...

No comments: